Love affair s Hájedničkou

Grafická úroveň vašich materiálů pro online i offline je vaší vizitkou, tečka. Sebelepší služba nebo výrobek pak můžou být zazděny nepohlednou a nefunkční grafikou, případně nekonkrétním textem. A to je škoda.

Jaký postup zvolit, aby vaše sdělení zaujalo – a ideálně i způsobilo konverzi? Je důležitější text nebo grafika? Pokud přesně toto řešíte před každým vytvářením příspěvků na sociální sítě, grafiky na web nebo tištěného letáku, čtěte dál.

Grafika nebo text? A co takhle obojí?

Kombinace textu s grafikou je nejčastější dovedností, kterou v našich kurzech učíme. Avšak aby i textový obsah váš vizuál podtrhl nebo vhodně doplnil, spojili jsme se s těmi nejpovolanějšími v oboru – copywritery z on-line marketingové agentury H1.

Počátek love affair s “Hájedničkou”

Kdo jiný by měl mít ve svých řadách více zkušené, kreativní a žádané odborníky na text neboli copy než agentura, která již několik let pořádá největší oborovou konferenci pro copywritery v ČR nazvanou Copycamp?

Na konci září 2018 jsme se společně poprvé sešli s několika zástupci z H1 a protože oběma stranám dávalo smysl propojení výuky tvorby grafiky a psaní textu, vznikl projekt, jehož pilotní částí je workshop Canva grafiky (nejen) pro sociální sítě

Grafika pro sociální sítě je náročná disciplína

Kurz je zameřen na tvorbu příspěvků pro sociální sítě, protože právě ty kladou na zaujetí velmi vysoké nároky. Na Facebooku je celosvětově každých 60 sekund uveřejněno 293 000 příspěvků, vloženo 510 000 komentářů a nahráno 130 000 fotografií. Mezi příspěvky na vaší “zdi” má druhá strana pouhou sekundu na to, aby si získala vaši pozornost.

Zaujmout mezi velkou konkurencí příspěvků na zdi cílového klienta není jednoduché, ovšem ani nemožné. V průběhu jednodenního školení se naučíte tvořit vizuálně atraktivní příspěvky pro sociální sítě, sepsat výstižný text a zakomponovat jej do výsledného návrhu. Za H1 se části kurzu týkající se copywritingu věnuje Markéta Haratická, která jakožto zkušená copywriterka připravuje texty například pro Vodafone nebo Niveu.

A jak to dopadlo?

Pilotní workshop proběhl na konci března a pokračovat bude v dalších vypsaných termínech. Ohlasy na kurz byly v superlativech:

“S workshopem jsem byla velmi spokojená a splnilo to mé očekávání. Canva umí neskutečně mnoho věcí a práce s ní je jednoduchá. Nejvíce oceňuji Davidovo nadšení do tématu. Díky tomu si mou pozornost získal na celý den, nehledě na to, že nás neustále překvapoval tím, co Canva všechno dokáže. Také jsem velmi ocenila Markétino copy okénko, které mě přesvědčilo o důležitosti textace sdělení a ukázalo, jak se odlišovat a dělat příspěvky jinak. Jsem ráda, že jsem se kurzu zúčastnila a doporučuji všem, kteří o kurzu minimálně uvažují. Má smysl 😊” 

Petra Vomočilová

“Na školení Canvy jsem přicházel plný očekávání a jako mírně pokročilý jsem si v první polovině procvičil již získané dovednosti, aby pak v druhé polovině přišla smršť velmi užitečných informací a já jsem odcházel s velkým množstvím nových poznatků a rad, jak přistupovat ke Canvě. Lektor David byl velmi pečlivý ve vysvětlování a ukázal velké množství tipů a triků, které dokáží ušetřit čas při práci. Lektorka Markéta pak odprezentovala užitečné tipy vtipnou formou k samotnému psaní textů. Já jsem byl velmi spokojen a školení bych doporučil všem zájemcům o grafiku a psaní textů.”

Jan Hloušek

Aférka pokračuje…

Společnými kurzy grafiky spolupráce s H1 nekončí. Těší nás, že máme společný pohled na věc a hodnoty, které vyznáváme. Proto již teď kujeme pikle a připravujeme další projekty. Určitě se máte na co těšit a v říjnu se společně určitě setkáme na Copycampu 2019.

Výhoda partnerství

Máme pro vás bonus naší spolupráce s H1 – pokud si zakoupíte některý z našich on-line kurzů PROFI nebo VIP, případně se zúčastníte živého školení Grafika pro negrafiky nebo Grafika pro pokročilé negrafiky, získáváte na jakékoliv kurzy u H1 speciální slevu 20 % na workshop dle vašeho výběru.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.